مایکروسافت لینکداین را خرید

مایکروسافت لینکداین را خرید

به گزارش کلیک، در پی انتشار اخبار مربوط به این معامله، ارزش سهام لینکداین با جهشی ۵۰ درصدی به قیمت ۱۹۶ دلار در هم سهم رسید.

رید هافمن، رئیس هیئت مدیره لینکداین خاطرنشان کرد که این معامله از پشتیانی تمام و کمال او برخوردار است. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت نیز طی یک مصاحبه ویدئویی که در سایت مایکروسافت منتشر شده، گفته است:«من همیشه لینکداین را تحسین می‌کردم.» وی در ادامه افزوده است:«من مدت‌های زیادی با رید و جف (مدیرعامل فعلی لینکداین) به گفتگو نشسته‌ام و زمان زیادی را نیز صرف مشورت و نظرخواهی در این‌باره کرده‌ام.»

مطابق اظهارت نادلا، جف واینر در سمت فعلی خود به عنوان مدیرعامل لینکداین ابقا خواهد شد. وی تصریح کرده است که مایکروسافت قصد دارد فرآیند کسب درآمد از لینکداین را با افزایش حق اشتراک فردی و سازمانی و همچنین نمایش تبلیغات هدفمند تسریع کند.

هر دو کمپانی گفته‌اند که این معامله از حمایت همه جانبه هر دو هیئت مدیره متبوع برخوردار بوده و تا پایان سال جاری نهایی خواهد شد.

پس از انعقاد قرارداد و اخذ تاییده‌های لازمه از سازمان‌های نظارتی بالادستی در ایالات متحده، اتحادیه اروپا، کانادا و برزیل، لینکداین به عنوان بخشی از واحد بهره‌وری و فرآیندهای کسب‌وکار مایکروسافت ایفای نقش خواهد کرد.

منبع: reuters




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: لینکداین , مایکروسافت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: